In het derde kwartaal van 2019 heeft SMA Utrecht een patiënttevredenheidsenquête afgenomen. Hierbij is gekozen voor een korte post-service enquête. Patiënten werd direct na afloop van het consult c.q. sportmedisch onderzoek gevraagd een korte enquête in te vullen. De enquête bestond uit twee vragen: een over patiënttevredenheid en een over patiëntloyaliteit. Beide vragen werden verricht op een 4 puntschaal. Van de 82 respondenten heeft 100% meegedaan aan dit onderzoek.
Vraag 1. Hoe tevreden bent u over dit bezoek aan SMA Utrecht?
zeer tevreden
tevreden
matig tevreden
ontevreden
59
22
1
0
72%
27%
1%
0%
Vraag 2. Hoe waarschijnlijk is het dat u vrienden of bekenden adviseert om een afspraak te maken bij SMA Utrecht?
heel waarschijnlijk
waarschijnlijk
niet zo waarschijnlijk
beslist niet
54
25
3
0
66%
30%
4%
0%
De customer satisfaction score (CSAT) op een 4 puntschaal is 99% .
De net promoter score (NPS) op een 4 puntschaal is het percentage promoters (heel waarschijnlijk) minus het percentage criticasters (niet zo waarschijnlijk en beslist niet). De NPS is 62.