Klanttevredenheid

In het derde kwartaal van 2019 heeft SMA Utrecht een patiënttevredenheidsenquête afgenomen. Hierbij is gekozen voor een korte post-service enquête. Patiënten werd direct na afloop van het consult c.q. sportmedisch onderzoek gevraagd een korte enquête in te vullen. De enquête bestond uit twee vragen: een over patiënttevredenheid en een over patiëntloyaliteit. Beide vragen werden verricht op een 4 puntschaal. Van de 82 respondenten heeft 100% meegedaan aan dit onderzoek.

Vraag 1. Hoe tevreden bent u over dit bezoek aan SMA Utrecht?

zeer tevreden tevreden matig tevreden ontevreden
59 22 1 0
72% 27% 1% 0%

Vraag 2. Hoe waarschijnlijk is het dat u vrienden of bekenden adviseert om een afspraak te maken bij SMA Utrecht?

heel waarschijnlijk waarschijnlijk niet zo waarschijnlijk beslist niet
54 25 3 0
66% 30% 4% 0%

De customer satisfaction score (CSAT) op een 4 puntschaal is 99% .

De net promoter score (NPS) op een 4 puntschaal is het percentage promoters (heel waarschijnlijk) minus het percentage criticasters (niet zo waarschijnlijk en beslist niet). De NPS is 62.